Wednesday, March 16, 2011

Tikus dalam lubang dubur pemuda tetapi bukan Si Saifool


Dua tiga hari ini puak-puak Umno, Perkasa, GAPS dan beberapa NGO Melayu ciptaan Umno mengadakan demo menuntut DSAI menyerahkan DNAnya.

Walaupun hanya beberapa orang yang berdemo tetapi mendapat liputan meluas dari media massa arus perdana. Malah tidak ada seorang pun antara mereka ditahan polis. Berlainan jika demo anjuran PR pasti ada yang ditangkapnya.

Entah apa yang merasuk Umno bersungguh hendak dapatkan DNA DSAI sedangkan semua itu masih dalam proses perbicaraan mahkamah. Mereka melolong, memaki, menjerit hanya kerana lubang dubur Si Saifool.

Apa yang menariknya lubang dubur Si Saifool sehingga menjadi peransang kegilaan Umno untuk berdemo kerana lubang dubur itu?

Rupanya, ada istimewanya lubang dubur sehingga Umno bersemangat terhadapnya. Bukan sahaja Umno tikus juga minat dengan lubang dubur seorang pemuda. Ini terbukti dalam berita yang tersiar dalam akhbar di Amerika Syarikat. Bacalah.........

Seorang pemuda mabuk yang menceroboh masuk ke sebuah rumah di South Carolina, Amerika Syarikat (AS), ditemui dengan seekor tikus tepat di dalam lubang duburnya.

Polis sebelumnya berusaha keras untuk menangkap pemuda itu kerana memikirkan beliau sering mengamuk pada masa polis hendak mententeramkannya.

Polis bahkan kerap ditampar, ditendang malah digigit pemuda yang sedang mabuk tersebut. Demikian diberitakan Associated Press.

Pihak berkuasa memberitahu Noah Smith menceroboh masuk secara paksa ke rumah orang dan mulai mengamuk dengan melempar barang-barang yang ada di dalamnya.

Pada masa polis menemui pemuda berusia 31 tahun itu memang dalam pengaruh ubat.

Semasa menangkapnya, polis terpaksa menutup kepalanya dengan selimut agar tidak menggigit polis. Malah beliau terpaksa diikat seperti orang sakit jiwa, kerana amarahnya yang berlebihan.


Tetapi yang membuat polis terkejut adalah penemuan seekor tikus di lubang duburnya. Semasa dibawa ke hospital, petugas perubatan melihat buntut tikus tergantung di lubang dubur pemuda itu.

Semasa dilakukan sinar rontgen, ternyata di dalam lubang duburnya itu ada seekor tikus hidup.

Smith mengaku kepada pembantu perubatan bahawa beliau tidak ingat apa yang terjadi. Ia juga tidak ingat pergelutannya dengan anggota polis.

Smith di dakwa atas tuduhan menolak untuk ditangkap, menyerang, mengamuk dan perbuatan tidak senonoh.okezone

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...