Saturday, March 26, 2011

Tulahan : Siapa blogger Umno yang ayahnya Indon, maknya Indon , dia pun lahir di Indonesia ?

Salam,
http://3.bp.blogspot.com/_WZM7np96n4E/Sa_609pawZI/AAAAAAAAAH0/qOITWIRuV98/s200/diam.jpg
Sayalah Dr...............?

Penulis baru dapat maklumat dari kawan yang dulu belajar di universiti tentang seorang blogger Umno yang semakin kuat fitnahnya terhadap pemimpin PR.

Dulu ramai yang boleh bersabar bila membaca tulisan blogger Umno ini, tapi fitnah terbaru ni dah semakin melampau tak ingat dosa pahala.

Kawan penulis bagi tahu blogger ini belajar sama universiti dengannya, belajar sampai ke Kelantan. Tapi sejak bekerja dan bergiat dengan Umno, tulisan dalam blog dia seolah-olah dialah Malaysian tulen.

Sebenarnya Lim Guan Eng yang dia hina hari-hari lebih Malaysian dari blogger Umno ni, sebabnya LGE ayahnya rakyat Malaysia, emaknya rakyat Malaysia, lahir pun di Malaysia. Berbanding blogger Umno ni yang ayahnya Indon, emaknya Indon, lahir pun di Indonesia.

Mungkin blogger Umno nak buktikan dia Malaysian tulen maka dia sanggup fitnah pemimpin PR supaya pemimpin Umno tak selidik asal usulnya. Lebih banyak kisah peribadi blogger Umno ni yang sudah diketahui tapi penulis cuma dedahkan sedikit sahaja.

Penulis harap blogger Umno ni sedarlah diri sedikit, walaupun dah dapat warganegara janganlah melebih-lebih sampai sanggup fitnah dan bohong. Siapa blogger Umno itu ya? rasanya blogger ini akan mengaku sendiri.

Wassalam

4 comments:

Tulahan said...

Komen terdahulu;

baginda® said...

hohohoho simpan dulu nanti kasik sesah sikit.. lu g blog die tepek link nih baru die sedar skit
March 26, 2011 10:19 PM

cicit ngah layor said...

Ini yg teman ghadang ni.Kalau betoi2 org Malaysia,koghang ler sikit ghadang nyer,buat kacau tempat org.Saper2 yg tahu...tak pyh buat saspen....bagitau jer saper makhlok ni,tunjukkan gambornyer sekali.Maner ler tau..kalau terjumper dier meghayau diPeghak ker,diPenang ker,bulih juger dikentut mukernyer ghamai2.
March 26, 2011 10:49 PM

Pakwe said...

wa caya sama lu la tulahan..ini yg best ni..aku pun hari ni punya posting dok kondem dr bodoh tu..
March 26, 2011 11:07 PM

Amuraria said...
This comment has been removed by the author.
Amuraria said...

DR NoVANDRI KOT ! BARUA TU MEMANG MUKA PUN MACAM BAS ACCIDENT ! TAH KUTURUNAN BATAK KARO PA ?
MUKA KOLOM HARBOK PUNYA NAK BODEK & AMPU UMNO@APCO !

mdmie said...

dh mak bapak indon, dia pn indon watpe nak sebok2 kat malaysia ni....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...